Saturday 24 March 2012

Recover emosi.

Situation 1

Aku : Ayuu!! Ya dah baik dengan Fazrii! Oh babyyyy..
Ayu : *Annoying face sambil tutup telinga*


Situation 2

Pukul 2, 3 am masih belum lelap sebab tengah bahagia bergayut, nasib dahan tak patah. Sebab sah-sahlah aku kurus. *Fazri gelak perli*. Pukul 3am pagi dapat call minta maaf from him pun dah boleh buat aku cair. Dia mana boleh hidup tanpa aku. Haha.


Situation 3

Bila nampak aku on the phone dengan suara lemah gemalai, so dia faham-faham jelah. Haha


Situation 4

Aku : Enaa, aku ada good news. hihi. Aku dah okay dah dengan Fazri. Oh bahagiaanyaa!
Ena : Kejap gaduh, kejap baik. Pape entah.

Atau

*Bila nampak sakan aku bergayut*
Ena : Elehhh.. semalam iye-iye je bergaduh. *Buat muka malas nak layan sambil layan AllKpop*


Situation 5

Focus dalam kelas favourite yang diajar oleh lecturer favourite tanpa ada gangguan sms atau apa sahaja sebab Fazri maybe tengah bahagia tidur krook krook, 5 minit nak masuk asar, baru ada initiatif nak bangun. Penat sangat gamaknya buat PSM sampai SV hentuk-hentuk kepala kat dinding. *takde kaitan*


Situation 6

Handphone berdering setiap 15minit. Tanya soalan sama je pun "buat apa?", "kat mana?". Setiap akhir ayat sms mesti ada atleast dua atau tiga noktah, so mengambarkan masing-masing dalam mood yang baik atau lebih tepat in a good relationship.

No comments: