Friday 23 March 2012

Emosi.

Situation 1

Aku : Ayuuuu.. Ya sedihlahh sebab Ya gaduh dengan Fazri. *mata berkaca*
Ayu : *Muka annoying sambil ambil handphone aku baca sms aku satu persatu*


Situation 2

Mata masih melilau kanan kiri atas bawah even jam dah menunjukkan jam 3, 4 pagi sambil melayan emosi bersendirian. Menangis.


Situation 3

Aku : Aku tidur pukul 3 setengah malam tadi. Sebabbbb.. aku gaduh dengan Fazri.
Ecah : Kau gaduh dengan Fazri?
Aku : Aah. Aku tak sedih kalau gaduh dengan sesiapa, tapi kalau gaduh dengan Fazri, aku sedih sangattt. *suara sebak*
Ecah : Nanti takde tempat nak meluahkan perasaan eh?


Situation 4

Aku : Naaa, aku gaduh dengan Fazri. Sedih ah. *Buat bunyi nangis yang annoying*
Aku : Kau dengar takkkkk? Aku tengah sedih nii. Woiii!
Ena : *Kusyuk layan AllKpop/Hara/Youtube sambil gelak sorang-sorang*


Situation 5

Apabila pergi kelas favourite yang diajar lecturer favourite, tetapi tak boleh focus apa yang diajar oleh lecturer favourite. Asyik-asyik pandang handphone kot-kot ada sms ke, call ke. Macam tengah tunggu panggilan interview job gaji RM8K.


Situation 6

Handphone berdering. Tapi tak nak mengaku kalah, tetapi bila ada sms masuk kemain excited nak baca even sms tu hanya "k" yang annoying bila baca. Even ayat-ayat sms tidak ada noktah menunjukkan si sender tu kononnya tengah marah atau lebih tepat mengambarkan kami tengah bergaduh.

No comments: