Sunday 20 May 2012

Room-Mate (Part 2)

Salah satu alarm tone room-mate aku "Fantastic Baby" by Big Bang. Room-mate aku pun fan KPOP okay. Pening kepala aku. Nasib baik dia jenis tak reti bukak lagu kuat-kuat, aku je boleh buat macam tu. Sebab aku akan jadi cacing kepanasan bila bilik senyap sunyi gelita.



Satu hari nak pergi lunch kat Park View dengan Farahin. Kebetulan kat situ ada beberapa booth seperti Teen, susu apa entah. Tak banyak, dalam 3,4 buah booth. Meriah pun tak. Wakaka. Nak dijadikan cerita, dorang pasang lagu, kena pulak chorus lagu alarm tone room-mate aku "Na na na na na".


Aku pun "woiiii (tone Jep Sepah), apasal kat sini pun aku dengar alarm tone room-mate aku nihhhh?" -___-"



Balik rumah, si Ayu ke si Ena pasang lagu ni. "Na na na na"



Woii, pening kepala aku. -__-"



Itu satu.



Farahin: Laila, apa nama room-mate Laila sebenarnya? Kita dengar orang asyik panggil dia Bam je.


Aku: Nama dia Fatin. Memang kengkawan dia panggil dia Bam.


Farahin: Kita ada tanya room-mate Laila macam mana Laila kat bilik.


Aku: Haa, pastu dia jawab apa?


Farahin: Dia kata Laila pendiam kat bilik. Tak banyak cakap. Dia pun tak tahu nak cakap apa dengan Laila.


Aku: Yela, aku banyak cakap dengan Ecah je! Pastu apa lagi?



Farahin: Tapi dia kata Laila rajin kat bilik. Asyik ngadap FYP jeeee. Haa, yang tu kita tahulah. Laila memang rajin pun. (Hati aku dah kembang kuncup dah. Haha)


Ehem, pandai room-mate aku ambil hati aku. Wakawakawaka.



Hasan: room-mate you ada tegur (masa Eksma) "Ni kawan Kak Laila ke?" Saya jawabla ye.


Aku: Haaaa??? Yekee? Pastu dia tanya apa lagi?


Hasan: Dia kata you senyap kat bilik. Tak banyak cakap. Asyik menghadap laptop je. Balik je bilik, hadap laptop.




Moral of the story: Kak Laila seorang yang rajin.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: