Saturday 19 May 2012

Cakap siang-siang.

Salam.

Alhamdulillah.



Well, sekarang ni aku banyak masa terbuang (read terluang). Lega sangat FYP dah submit. Legaaaaaa sangat, Alhamdulillah. Yang tinggal biasalah, never-ending-assignments. Ethics, Banking and Case Study, satu case je lagi. Kemon, Yaya! After submit, memang aku tak sentuh apa-apa dah, layan movies jeeeee!


EH! malaslah nak cerita pasal assignments bagai ini. Dah overload sangat ni. Meh layan gambar-gambar kat bawah ni. Sementara tengah bergelut dengan FYP, anak dara sunti comel ni ada jugaklah attend beberapa event atau sewaktu dengannya.


Birthday Cik Feruz. Benda alah ni berlangsung di Restoren @ Maeps. Thanks untuk semua yang datang.




















Melawat anak kak Faz dirumah family kak Faz. Agak mengecewakan sebenarnya bila sampai rumah kak Faz.. sebab...... emm... Abang Raif takdeeee! Haha. Okay, tak kelakar.



Aunty Feruz nak ambil berkat. Lepas grad, berjujuk lelaki apply nak masuk line. Whoaa, Jangan memain.



 Inilah dia anak sulung Kak Faz. Muka mirip Abangku Raif. Haha. Nama? Nabila Umaira. Bila first time dengar nama dia, i was like "Yekeee Kak Faz?" Aku dengan Ecah dah tergelak-gelak dengar. Nak tahu kenapa? Yes, Kak Bella! Nabila tu satu, dan nama Facebook Kak Bella "BELLA HUMAIRA". What a coincidence! 


Aunty Fatin pun sama nak ambil berkat. Thanks Aunty Fatin bawak kitorang ke sini walaupun sesat sana-sini.



 Kak Laila (wah tetiba part kau Kak ye?) saja nak tunjuk bakat kat Abang Fazri. Nak mengukuhkan lagi pilihannya supaya tak menyesal dikemudian hari. 



Nampak kaki Kak Faz pun jadilah ye? Mama Faz selenge masa ni, so tak payahlah nak ambil gambar dia. Haha. Kak Faz tak berubah pun. Bentuk badan sama je, apa yang kau nampak last time tu, ha itulah rupa dia. 


MAKP-20. Benda alah ni berlangsung di Palace of the Golden Horses. Lambat sampai sebab tunggu cik Salma setengah jam, pastu dengan sesatnya. Takpelah, heroin memang selalu lambat. Wakaka.






 The Menu.



The Food. Honestly, food tak berapa nak mengancam. Buku aturcara majlis pun takde. Eh, jangan bagi perempuan ni bukak mulut, kang ada yang kufur nikmat ini. Aku ingatkan lauk tengah tu gulai masak lemak. Ah kau, tak habis-habis dengan masak lemak kau tu. 


















 Paksa Tipah ambil gambar dengan aku, Tipah automatically, "my bestfriend!" :')



 Bajet Red Carpet. 















 Kau tengok Salma posing. ;p


 My favourite! Aku sampai obses dengan gambar ni. Lalala.



 Kuda emas dibawa berlari. 



 Marilah beransur pulang setelah penat klik sana klik sini. Eh tolong ambilkan gambar kitorang. Mintak tolong sikit. Thank you Apy and adiknya, Aishah. :)


Sempat lagi.


Wah, penat aku nak upload sesatu. By the way, thank you Mama sebab sudi sponsor. :) Yang penting objektif aku tercapai, aku tak nak jubah menampakkan aku gemuk. Hehe. It fits perfectly. Thank you Eira and Ena sudi teman even korang annoying and aku pun annoying jugak sebab cerewet gila. 


K bye! Have a nice weekend. :D

No comments: