Tuesday 10 April 2012

Wedding Reception 1

Salam.

Alhamdulillah.


How's your holiday so far?


Okay now masa untuk menayangkan beberapa gambar (ceh, beberapalah sangat) semasa Long punya wedding reception (sebelah perempuan). Reception ini dibuat sehari selepas akad nikah. Untuk akad nikah punya gambar boleh scroll bawah lepas entry ini.



Peringatan: Nak upload gambar kena ambik gambar yang paling bawah dulu. Nanti tak payah kau nak adjust-adjust lagi. Eh gambar ni kat atas, eh yang ini kena tengah-tengah of the story and bla bla bla. Dah banyak kali buat pun still takleh ingat. Akhirnya menyusahkan diri sendiri kena susun balik ikut timeline of a story.



Enjoice
! (wahhh, feeling-feeling Rotikaya.com pulakkan? Haha. Ada kerja kosong tak?)



The hantarans; Kek, fruits, satu set chocolate Cadbury, Telekung, Iphone S, Pulut, handbag and shoes, sepasang jubah and set wangian Dior.
Kalau tak salah aku, bilangan hantaran kena nombor ganjil eh? Like 7, 9, 11. Yeke? Tapi selalunya bilangan hantaran yang macam tulah aku dengar.


Giliran aku nanti, tak payah banyak-banyak. 13 pun dah okay, tapi aku balas 5 jelah. Kahkahkah. Bak kata Amir I'm sorry Amarika mung, yang ni tak kelakar!


Asha.



Yaya yang gorgeous with Ayu.



PG si busy.



Left: Mama, Papa, Long and Fazri eh silap, Fizri.


The Blue Turqoise Ivy. Wahh, menyempat Beyonce. Suka hati je.







Tak cukup korum.



With PG yang tak pernah menyempat nak reply SMS aku.



Pandang kiri kanan sebelum melintas. Ingatlah orang tersayang. Jangan jadi macam ayam walaupun suka makan ayam goreng McD Spicy sos chili banyak-banyak dan KFC Spicy krap krap (bunyi rangup) tapi jangan jadi macam ayam melintas jalan.



Dah selamat? Marilah melintas.




Pengapit kau si PG ni.



Serious panas. Bila dah sampai dalam kanopi tu, terus sambar air sirap dengan hirup tak bernafas langsung sebab haus sangat. Lepas tu masing-masing menghela nafas lega. Haha



Suka gambar ni sebab nampak aura cahaya keimanan disitu.




Tu diiaaa Kak Long dah mai. Exclusive ni gambar-gambar dia.
Abang yang ada tuala biru sangkut kat leher itulah official photographer si Long ni. Kalau aku rajin bukak facebook boleh letak link website dia kat sini OK. Gambar-gambar pun dah siap.










Muka masing-masing sememeh, ke aku je yang sememeh? Haha. The weather that day seriously sangat sangat sangat panas. Nasib baik tak cair meleleh-leleh make-up kitorang.
Satu lagi ni masing-masing rushing nak balik Kelantan. Dan aku pulak muka tak rela nak bergambar sebab tak nak kena tinggal oleh Pak Cik Kassim, masa ni rushing balik UPM.



----------------------------

Tak banyak gambar sangat diambil waktu ini sebab tetiba memori full. Pastu panas pulak, membantutkan mood masing-masing. Nanti kalau aku rajin (entah bila), aku akan cilok mencilok gambar dari cousins aku kat Facebook (Tetiba hidung aku terbau macam karipap yang sedang di goreng. ciss!).


Sorrylah takde gambar makanan (so tipikal). Takut kena maki dengan orang-orang sekeliling apasal lah orang yang konon duk bandar ni macam jakun dan darat sangat sampai gambar makanan pun nak ambik. Mama pun pernah tegur macam tu jugak. Hehe


p/s: Siapa yang goreng karipap ni??!

No comments: