Thursday 19 January 2012

Januari.

Kenapa dengan Januari?

Well, Januari merupakan satu bulan yang sangat signifikasi dalam hidup aku. Kenapa dan apa dia? Jomm...


13 Januari
Oh bukan, bukan exam International Business. Takde kaitan. Ianya merupakan ehem tarikh Anniversary aku dengan siapa lagi Fazri Abd Rahman. Alhamdulillah. 13 Jan 2009-13 Jan 2012. Happy 3rd Anniversary, Sayang. Walaupun ayat copy paste. Hahaha Dush dush. Tapi, takpe. Dimaafkan. Kome ni sweetlah. ;)

Oh, aku rindu janggut itu. See you next semester, gem!


16 Januari
Happy Belated Birthday, Papa! 16 Jan 1959-16 Jan 2012. Haa, kiralah sendiri berapa umur papa. May Allah bless you. And stay macho. :p

Papa with Hana Tajima wannabe.


18 Januari
Happy Birthday, Eira! 18 Jan 1993-18 Jan 2012. Aku harap betullah 1993 tuh. Haha. Good luck untuk kau di UiTM! UiTM dihatiku! :D Sudahlah tu melayan Korea 24jam. Rimas aku.

Gambar tipikal adik-adik. haha


27 Januari
Happy Birthday in advance, PG! 27 Jan 1990-27 Jan 2012. Dah berusia dah kau. Pandai-pandailah membawa haluan ke rumah. Aku tak puas nak kutuk kau lagi ni. Sudah-sudahlah dengan Palapes kau tu.

Cuba teka mana satu si PG ni.


Penat mak, noks nak taip satu-satu. So, normally kitorang celebrate sesama plus birthday aku sebab kitorang punya tak jauh mana. So, untunglah yang lagi 3 orang tu boleh celebrate ala-carte. Sah-sahlah mama and Ayu celebrate sesama sebab birthday selang sehari. Yang kitorang ni Jan-Feb, kena cukup ahli baru boleh celebrate. Kalau tak, delay and delay and delay. Haha.

Kbye!

No comments: