Thursday 12 May 2011

Supper.

Jam dah menunjukkan ke angka 2 pagi. Macam inilah aku hari-hari bila si dia berada dikampung. Selalunya suara si dialah yang mendodoikan aku, tapi paham-pahamlah bila si dia dikampung. Tunggu masa mata ini terkatup lama pula kena tunggu.





Sebelum tidur memang aku tak lepas dari berfikir. Fikir macam-macam. Muhasabah diri. Dan kadang-kadang seperti mengeluh pun ada juga. Manusia biasa, memang tak lepas daripada mengeluh. *sigh*





Ya, selagi belum berakhir tarikh keramat 31st May 2011, selagi itulah hidup aku tidak boleh aman. Sesekali pun janganlah berani nak merasa aman itu. Malaysia aman dan damai?




Setiap hari aku akan menilik nasib aku keesokkan hari apa yang akan terjadi. Baik? Atau tidak? Bahagia? Atau tidak? Gembira? Tenang? Atau aku tak rasa apa-apa? "Tue nak mati namanya!" Tempelak class mate aku bila aku jawab soalan cikgu sains yang bertanyakan "kamu rasa apa jawapan utk soalan ini?". Kuoja en? :p






Aku tak nak stresskan diri aku. Dan, aku kena motivasikan diri aku sendiri setelah aku ini seperti tidak lut menerima nasihat orang lain. Ego weh ego. Apa kau ingat kau seorang ada ego?





Sekarang bukan masa untuk mengeluh tetapi bangkit dari tidur yang lena itu. Bangkit, on laptop, bukak youtube, layan akak CC- "I do, I do, I do do do do" oh make sure bukak volume paling maximum okay. Ha.. Kan produktif sikit hari kau.




Okay, masa untuk tidur dan tak sabar nak bau buah anggur kat CCM esok! Good night. :)




" You will NEVER reach your DESTINATION If you STOP and throw stones at every DOG that BARKS"



P/S : bukan mengeluh. Sekadar luahan hati.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: