Saturday 20 November 2010

Johnny's!

Lepas last paper hari ini plan macam-macam.
Mula nak ke The Mines lah, lepas tue Times Square la (nie kes Ecah dan Ila mengidam nak makan Johnny's before fly ke kampung halaman masing-masing.). Last-last menapak ke Alamanda.



Ditemani oleh mereka. Upin dan Ipin.




Snow White. Snow White berkawan dengan Upin Ipin?




Steambot. Dimakan oleh mereka. Tidak oleh saya. Saya tak makan steambot.





Haa... Nie favorite. Tom Yam bla. bla. bla. Kalau makan sekali, sumpah kau akan mengidam.





Ayam Steam. Nie pun sedap jugak, cuba pekena lemak dia. Perghh, layan beb!
Sorry gambar shaky. I ada bau-bau bacang dengan Parkinson sikit.





Hot and Spicy Chicken Rice.. Kot! Tapi ada selit-selit hot and spicy tue. Nie gara-gara Azfa yang order last semester, so saya pun teringin nak cuba. Tapi tak habis pun. Kenyang makan Tom Yam.




Si Ipin tengah "menuang" lauk-lauk kedalm dapur steam tue. ngeh. Agak-agak kalau Si Upin sakit perut, salahkan Ipin.




Ecah a.k.a Upin. Budak yang kena psiko dalam bas.




Ehem. The Beauty (saya) and the Beast (Ila). Hahaha.. :p




Khas untuk Fazri, the Birthday Boy kita hari ini. Heee..




So, total makan hari mencecah RM80. Makan macam empat orang punya. Tapi, isokay. Bab kata Ecah, makan tanpa limit, since dah last day kan? Puas hati dapat makan Johnny's. Hee.. Saya pun tak kesah, janji ada balance nak pulangkan dekat emak (emak saya yang support hari ini, tapi dia minta balance. Apa kata anda? Heh.)




Hari ini a bit tired since malam tadi pun tidur lewat gara-gara nak exam. Jalan sikit pun dah penat.




Memang nak kena minum Jus Tok Guru nie. heh.


No comments: