Monday 1 April 2013

Monolog.

9.33PM, aku sudah terbaring menunggu mata untuk beradu dan telinga untuk dibuai oleh suara garau pujaan hati.


Aku mengharapkan this week yang sangat heaven memandangkan manager aku pergi holiday. Kenapa one week only? Kenapa? Go for one month lagi bagus. LOL.


I'm going to miss them, jodoh kita tidak panjang mungkin. Tapi takpe, Facebook adalah TALI silaturrahim kita. Insya Allah.


Hidup ini ada ups and downs. Semestinya. Aku tak kuat, aku takut rebah. Doakan aku.





Oh btw, aku dah pilih tarikh kahwin aku.

9.12.2015.

Adik-adik aku kata lambat sangat. Mak aku pun macam tak merelakan anak dara intan payung dia kahwin lambat sangat.


Sekarang terpulang pada pengarang jantung untuk tetapkannya.





Ah, aku harap dia tak stress. LOL.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: