Sunday 13 January 2013

Fourth.





Hi,


Today is our Fourth Anniversary. :)



What I wish for this relationship are;

• Semoga jodoh kami berpanjangan. Insya Allah. Jarak tidak menjadi masalah buat kami, malah kami sangat suka dijarak-jarakkan.

• Semoga kami terus dapat memberi support to each other.

• Semoga dia sentiasa handsome
di mata saya. Dan saya sentiasa cute di matanya (nak jugak!)

• Semoga rezeki kami sentiasa ada. Kami tidak mintak banyak, sekadar yang mencukupi.

• Semoga saya dapat bertemu dengan madu saya. Damn, aku jatuh nombor dua. Haha :p

• Semoga tahun ini ada sesuatu yang baik akan berlaku. Apa saja tapi bukan kahwin ye. Ish korang ni, buat Fazri nervous je. :p

• Semoga dia terus menjadi favourite future son in-law. Hehe.

• Semoga aku sentiasa dilimpahkan kasih sayang olehnya supaya aku terus dapat merasakan getaran cinta olehnya. Wahh. Kahkah! *ayat dah puitis, sekali gelak macam harem haha*

• Semoga baik-baik saja. Easy relationship. Tiada paksaan or whatever. When the right time comes, berkahwinlah aku.


Yes, sometimes kami juga ada fight. Fight manja gitu. Manja ke?   Tapi belum sampai tahap WWF gitu, tomoi pun tak. Tinju pun tak. Apa yang penting, ye betul kerjasama. Sorang bila dah jadi api, sorang lagi kena jadi airnya.


Kalau dua-dua api, baik cepat-cepat korang tidur walaupun dengan air mata sekalipun sebab esok lepas bangun, Insya Allah redalah marah korang yang berapi-api semalam. Yeke idok?


Yela, inilah praktis yang kitorang buat. Semalam beriya gaduh. Gaduh pasal apa pun tak tahu. Esok bangun, macam takde apa yang berlaku semalam. Kena jadi heartless sikit.


Tapi ikut masing-masing punya cara. Eh aku ni bagi tips macam dah kahwin bertahun-tahun ghopenya. Poyo (gaya Awie)



Anyways, Happy anniversary, Sayang.
Me loves you! Belanja Nando's cepat.


*ucapan macam anniversary kahwin gamaknya. Poyo (gaya Awie)*


2010.



2011. 



 2011.



2012.


2012. The latest one.


See, masa belajar dulu lebih kurang dua kali setahun je jumpa. Maklumlah student. Takdok pitih sangat nak jumpa. Hehe.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: