Saturday 2 June 2012

Dinner Blok.

Hai! :)


Okay, aku akan marathon update few entries before aku berkabung. Nak final dah katakan.
 


p/s: Entry ini dah lama tersimpan rapi di fridge. Tapi disebabkan internet super @#$%^, nak upload gambar bebanyak pun kemain susah. Sakit hati (nada Ropie). 


Sementara berada disyurga, mari kita gunakan peluang yang ada sebaik mungkin.


Layanzz..


Invitation card. Nasib baik ada, kalau tak aku memang tak nak datang kalau takde invitation card. Theme Polkadot glam.




Polkadot or Pokadot? Confuse aku.




Felo, Kak Long and anak-anak Long with the Pengarah program Long, I guess.



The Crowd. Eh bertuahnya korang dapat masuk blog aku. Wakaka.



Aton, Beby Ida and (Kak) Shu.



 Makan timeeee! Nasi tomato. Emm, itu je aku sempat makan sebab nak mula aktiviti. Tak puas. :(





 And I won anugerah Ratu Gedik. *MUKA CONFUSE*. Eh, bukan ke aku patut menang Ratu Dinner? Haha. Joke Ida.


With Syu yang kepala gila-gila and suka perli orang. Aku lah tu yang selalu kena. Tapi hati dia baik.



Orang nak jadi Ratu, dia pun nak jugak. HAHA




Asal aku nak jadi ratu je, shaky. Pehaalll?





Tapi takpe, shaky shaky pun. Bila aku pakai je Tiara kertas tu, juniors semua berlari "Kak Laila, Kak Laila.. nak ambil gambar sesama!" Seeee? Kahkah




Inilah final year student (malay).




With Kecah.



Adik beradik kembar.




Dengan Felo.



Muka budak menangis sebab sedap sangat aku menyanyi kot. Wakaka.






Oh, I had so much fun that night. Thanks to juniors yang bersusah payah organize benda alah ni. Even ada kekurangan ke apa, Ahkah maafkan. Haha. 


No comments: