Wednesday 30 May 2012

Abang Handsome.

Hoittt!


Entry ini ala-ala CSR aku untuk abang handsome kita. Now, abang handsome kita sekarang tengah struggle siapkan PSMnya. Jadi, aku disini untuk membantu abang handsome mengurangkan kadar kestressannya. 


Bagaimana?


Dengan upload gambar-gambar dibawah dan puji selambung-lambungnya. Macam dia tengah stress arghhh nak settlekan PSMnya, edit semualah. Aku dah lupa dah feeling buat PSM ni. Wah gitu kau lupa diri. Bila tengah stress, tangan mesti gatal nak bukak net. Bukak-bukak je net (blog aku homepage dia. Dululah. Sekarang tak tahu) , eh "awek dorjes aku update bloglah. Abang jandsome *baca title*. Eh, terharunyaaaa!"


Terus hilang stress. See, senang je nak tackle mood abang handsome kita ni. Sila tanya pada yang pakar *Tepuk dada sendiri*


















Aku obses tengok gambar-gambar dia sampai terjerit-jerit aku dibuatnya.


"Enaaa.. handsomeeenyaaaa! Kau bertuah ada bakal abang ipar handsomee!"


"Tolonglahhh Yaaaa! Kau ni macam baru bercintaaa jee!" - Ena


"Biasa je Ayu tengok!" - Ayu



Sekian laporan untuk hari ini.

2 comments:

Fazri said...

hehe..thanx sygku.. love u so much.. nt kte kawen ag ensom kot,insyaallah...hehe

LaiNad said...

Pleaselahh jangan perasan sgt. Hehehe.. Hilang tak stress?