Monday 23 April 2012

Jiwa dan hati kacau.

Ah, bila dah buat-buat tak tahu password Twitter, aku seolah-olah hilang tempat nak mengadu.


Spam TL dengan tweet yang syok sendiri. Layan perasaan diri sendiri.



So sekarang bila dah jiwa resah, hati kacau macam ini kat mana boleh aku luahkan?


FOMCA?


Kaunter pertanyaan PSAS?


Kolum Sakit Puan?


Atau mana-mana orang yang terserempak tepi jalan "Hai Bang, nak tumpang mengadu kasih boleh?








Nak nangis boleh?





Ada tak mana-mana Imam Muda yang still single and sedang mencari pasangan?


Saya nak apply.


Eh baguslah aku ada niat nak bersuamikan seorang Ustaz. Amin.


Kalau aku apply jd wife VVIP ke (kau tak nak RM1.4M ke?), Sean Kingston ke. Mahu pengsan mak aku.




Eh kau ni, makan cukup. Lengkap lunch and dinner. Takde breakfast sebab weekend bangun pukul 12pm. Bekalan air pun ada. Internet pun ada tak putus-putus. Siap si Ecah pinjam tu Uspot kau. Pehal nak jiwa kacau? Ekeleh.


Mengada-ngada.



Ah, aku nak nangis jugak tak kira!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: