Saturday 18 February 2012

Salam.

Alhamdulillah.



This is my timetable for 8th semester. Quite okaylah. Banyak lompang-lompang. I like lompang-lompang. Tapi tak berapa nak cantik.



Sem 8 aku ambik 16 jam kredit. Whatt? Still banyakkann? Course lain bila tiba hujung sem just ada dua tiga paper je. Fazri ada 2 papers je nanti. Tak aciiiiiii! Last semester lagi kejam. Ada tiga paper kalau tak silap while aku ada TUJUH papers uolss! By the time dia dah habis exam aku ada lagi 6 papers uolsss. Oh dunia begitu kejam sekali terhadapku! Tak baik merungut.



Minus 4 jam kredit, aku ada 12 jam untuk lecture. 12 jam bersamaan dengan 4 kelas. Oh banyak-banyak. Dengar cerita Teori susah. Case study dapat pulak dengan Prof Foong. Heaven! :) Hopefully boleh adjust masa bagi cun sikit.


Sebenarnya aku nak story benda lain, tapi tetiba takde mood nak taip panjang-panjang.


Doakan aku semoga aku berjaya dengan cemerlang dan dapat memotivasikan diri serta positifkan fikiran untuk melalui segala dugaan dan cabaran untuk semester terakhir!


GAMBATTE!

No comments: