Tuesday 14 February 2012

Happy Birthday, Nazirah! :D

Salam.

Alhamdulillah.




Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to Cik Iena Nazir. Ahaks
Happy Birthday to you.



Actually birthday kakak cantik ni 11hb Feb. Selang beberapa hari je daripada aku. Hee :D
Kakak cantik ni baik walaupun garang and kerek sikit. Sebab tu menang anugerah paling kerek dulu. Haha. :p


Almost 5 years kot kitorang kenal. Masa kat matrik lagi. Bestfriend aku ni. Aku sayang gilaa dengan dia ni. Bila berdampingan dengan dia, aku boleh jadi diri sendiri. Kalau nak pendapat yang jujur tanpa rasa sentap, aku akan rujuk dia.


Aku selalu jugak lepak bilik dia, tumpang tidur sikit-sikit sbb bilik dia jarang pasang lampu besar. Bila nak pergi toilet akan melalui bilik dia, so sambil-sambil tu intai tengok dia tidur ke tak sebab dia ni ada darah kelawar sikit. Waktu-waktu perdana pergi bantai tidur. Kadang-kadang tu aku kacau jugak sebab bosan. Weekend memang bosanlah sebab dia ni memanjang balik rumah. Tak balik rumah, dating. Takpun lepas dating terus balik rumah. Haha.



Bijak budak ni. Lagi satu dia penuh dengan sifat "ada aku kesah". Penuh dengan kasih sayang. Haha. Eh, kalau ada masalah cinta boleh rujuk dia.


Pernah dua tiga kali kot tetiba dingin dengan dia. Ada one time tu dalam beberapa hari tak tegur kau, aku rindu weh. Haha. Ingat tak time bebudak accounting ada dinner? And kau balik rumah bawak diri. Aku dok je dalam bilik. Sedih aku. Bukan sedih tak dapat pergi tapi sedih mengenangkan kau dengan aku. Terus aku hantar SMS kat kau. Touching beb. Serious aku nangis haritu. Hehe.



Ah, kenangan terimbau beb!


Apa-apa pun kau dah bekerja sekarang. Degree kau pun dah selamat. Aku je yang masih mengerah tenaga, otak untuk habiskan last piece ni. Last kopek orang kata. Aku doakan kau berjaya mengharungi segala cabaran semasa kerja. Hee :)


Happy birthday! May Allah bless you. Do keep in touch selalu okay. Friendship forever. :) Walaupun aku tak SMS ke apa, tapi aku selalu usha FB kau nak tahu kau punya updates. Heehee. Sayang kau. Oh ya, hadiah nanti aku bagi. Promise! :)

Take care.

No comments: